-
Laat kinderen niet uit beeld verdwijnen
Opvallende en teasende campagne om aandacht te vragen voor kwetsbare kinderen wereldwijd. Door corona verdwijnen ze uit het zicht van hulpverleners en kunnen niet beschermd worden tegen seksuele uitbuiting, kinderhandel of kinderarbeid. (fotografie: Angela Baas – animatie video Wild Fruit)
-
Houd cultuur levend!
Wervingscampagne om kleinere zelfstandige cultuurmakers financieel te ondersteunen in corona-tijden. We ontwikkelden het concept en maakten de advertenties en (radio)spots. Het krachtige ‘C’ gebaar stelde iedereen in staat om de boodschap te verspreiden!
-
Loverboys gezocht
Met het project WATCH Nederland spoort Terre des Hommes loverboys en hun klanten op. In de campagne brachten we het werk van WATCH onder de aandacht met twee woorden: ‘LOVERBOYS GEZOCHT’. Offline zijn billboards, krantenadvertenties en radio ingezet. Online gebruikten we social media posts, waarin we door middel van whatsapp-gesprekjes laten zien hoe loverboys werk […]